KOMUNIKAT ZARZĄDU EUROPAPIER POLSKA W ZWIĄZKU Z KORONAWIRUS (COVID-19)

Szanowni Państwo,

Zapewniam, że Zarząd i Pracownicy Spółki Europapier Polska z najwyższą powagą podchodzą do sytuacji związanej z koronawirusem. Bezpieczeństwo naszych Pracowników i Partnerów jest dla nas najwyższym priorytetem.

Informuję o podjętych przez nas wybranych działaniach prewencyjnych i wdrożonych procedurach, które obowiązują do odwołania w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa:

  • Wszystkie ustawowe wymagania i zalecenia są ściśle respektowane i natychmiast wdrażane.
  • Nasi Pracownicy nie będą spotykali w tym okresie z osobami z regionów zagrożonych. Nie planujemy jednocześnie żadnych podróży służbowych w regiony zagrożone. Spotkania te zostaną zastąpione alternatywnymi metodami komunikacji (email, telefon, skype).
  • Nasi Przedstawiciele Handlowi oraz Specjaliści ds. Obsługi Klientów zostali przekierowani na pracę zdalną i pozostają niezmiennie do Państwa dyspozycji, również w zakresie spotkań jeśli konieczne.
  • Zapasy towarów oraz dostawy do Magazynu Centralnego są zabezpieczone, w tym bardzo szeroka oferta produktów do Higieny. Aktualnie nie ma ograniczeń w dostawach produktów od naszych dostawców jednak sytuacja jest dynamiczna i na bieżąco monitorujemy sytuację w transporcie. Wyjątkiem są środki do dezynfekcji, na które światowy popyt wielokrotnie przekracza możliwości produkcyjne i aktywnie poszukujemy rozwiązania aby zapewnić Państwu dostępność.
  • Poinformowaliśmy wszystkich dostawców, że kierowcy nie będą wpuszczani na teren biur i magazynów Europapier Polska i powinni pozostać w kabinach samochodów na czas rozładunku. Taka sama procedura jest rekomendowana w przypadku rozładunku naszych dostaw u Państwa.
  • Wszyscy Pracownicy zostali dokładnie poinstruowani w zakresie środków ostrożności i zasad higieny, w szczególności obowiązku częstego mycia rąk i dezynfekcji.

Będę Państwa informował o dalszych krokach, które będą podejmowane.

z wyrazami szacunku,

Marek Cholewa
Prezes Zarządu
Europapier Polska